Katılım:11 Nis 2024
Mesajlar:7
Tepkime puanı:2
Puanları:3
Çalışması için streamer includesi kullanmalısınız.
Aktörün ID sini kaydetmek için bir değişken tanımlamak gerekli, enum eklenen yere yani kodların başına.
Aktöre vurduğunuz zaman "Etkileşim" yazar, kolay bir mantık herkes yapabilir.
Aktörün ID sini kaydetmek için bir değişken tanımlamak gerekli, enum eklenen yere yani kodların başına.
Kod:
new Actor;
Etkileşim kuracağımız aktörü oluşturmamız gerekli bu yüzden OnGameModeInit içine;
Actor = CreateDynamicActor(...);
Etkileşim için;
public OnPlayerGiveDamageDynamicActor(playerid, STREAMER_TAG_ACTOR:actorid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(actorid != INVALID_ACTOR_ID)
{
if(actorid == Actor)
{
SendClientMessage(playerid, -1, "Etkileşim");
}
}
return 1;
}
Aktöre vurduğunuz zaman "Etkileşim" yazar, kolay bir mantık herkes yapabilir.